الثلاثاء، 16 أبريل، 2013

وحشتني ... وحشتني



وحشتني هكذا ببساطه وباقل الكلمات يا حبيبي وحشتني اوي اوي اوي اوي وحشتني يا حبيبي مشتاقه للحضنك اوي وهاموت اني اشوفك يا حبيبي مش عارفه ليه انا كده مع ان وقت كتير مر وسنين عدت وايام فائتت بس انت وحشتني ولسه بتوحشني ويوم عن يوم بتوحشني اكتر عارفه ان ده جنون ولقاءنا مستحيل وروجوعنا امل كذاب عارفه اني اختارت البعد ولسه مستمره فيه وهافضل اختار الفراق بس انت وحشتني وحشتني اوي اوي اوي مش عارفه لي انا كده صدقني مش عارفه المفروض يكون حبك موت جوه قلبي كنت فاكره ان ده حصل واني قدرت ادفنك جوه قلبي افتكرت اني خنقت ذكرك بروحي كنت اظن كده بس محصلش سنين عدت وايام فائتت وانت لسه جوايا عايش بكل قوه بكل قوه وحشتني وحشتني وحشتني اتمني اشوفك واسمع صوتك مره تاني ياتري انت حاسس بي ولا ؟؟ روحي وصللك ولا ؟؟؟ مش عارفه يمكن انا مجنونه وجنوني ده هايقتلني ولما لا اليس الحب جنون وحبك هو الجنون بعينيه فانا انتظرك وساظل انتظرك بلا امل بلا امل لان حبنا مستحيل ورجوعنا مستحيل بس انت وحشتني وحشتني اوي ابكيك يا قلبي ابكيك واحن اليك واشتاق اليك ولا اعلم ان كنت مازالت تحبني بنفس القوه اما الايام والسنين جعلت حبي مجرد ذكري في قلبك انتهت وماتت لكن عارف انا حاسه انك حاسس بي ممكن يكون مش بنفس درجه قوه احساسي بيك بس حاسه انك حاسس بي سامحني يا حبيبي مش في ايدينا شئ لقائنا مستحيل وروجوعنا مستحيل وحبنا مستحيل بس انت وحشتني اوي اوي وحشتني لدرجه  البكاء والدموع لدرجه العطش والظمأ يا حبيبي لا اعلم كيف احببتك ولماذا احببتك انت ذنبي وخطئيتي الكبري  التي لا تريد ان تتركني سنين بتمر وايام فائتت وانا لسه بحبك انه الجنون بعينيه قد اكون واهمه وانني لا احبك اتوهم ذلك يمكن انك لا تستحق هذا الحب او انك لست الشخص المناسب لهذا الحب قد تكون غير ملائم لي يمكن مش هاتقدر تديني اللي انا عايزه يمكن مش هاتقدر تحبني زي ما انا بتمني يمكن يمكن لو كنا لبعض مش هانكون سعداء يمكن يمكن لو اتجمعنا هانفشل يمكن يمكن في وجودنا هو الشر لينا يمكن يمكن حزني بقربي هايكون اكبر واقوي من بعدي عنك يمكن يمكن ده كله يمكن انت الشر بعينيه يمكن يمكن تكون انت الالم والوجع لي يمكن بس انت كده دلوقتي انت الالم والوجع انت المستحيل والقلق انت الحيره والانين اللي جوه روحي اه يا حبيبي والف اه ياتري حاسس بي ولا ؟ ياتري شايفيني ولا ؟ عارفه انك مشغول الي درجه النسيان عارفه ان آلف الناس حوالك وشاغلينك عن نفسك حتي عارفه ان لك احباء اهم مني واكثر مني لكن انت حاسس ان في حد في الدنيا ديه انت وحشه اوي اوي اوي حد بيحبك لدرجه الجنون حد بيستناك وهو عارف انك عمرك ما هاتيجي ومينفعش تيجئ اصلا عارف ولا ؟؟ وحشتني وحشتني اوي اوي كل لحظه بدعي ربنا انه يرحمني مما انا فيه يسامحني يغفر لي لكن مازالت احبك واريدك واشتاق اليك الحنين يقتلني والشوق يقطعني وحشتني اوي اوي وانت بعيد اوي اوي وانا لازم ابعد اكتر واكتر بس مين قال ان البعد هو بعد الاماكن انت قريب مني اوي لا انت ساكن جوه روحي وقلبي وعقلي انت معي في كل لحظه حاسه بيك حوالي شايفني في كل حاجه حاسس بي عارف انا شكلي مجنونه لا اكثر من ذلك بل انا الجنون نفسه متاخدتش في بالك انا واهمه انا مجنونه بل انا هبله وعبيطه عايزه اعيش في وهم حبك وخلاص عايزه اعيش لحظات ومشاعر غير حقيقه شايفيني ايه انا لا شئ بالنسبه لك انا لا شئ انا مجرد ذكري وانتهت انا لا شئ بالنسبه لك وانت الوهم انت وهم وخيال وكذبه بضحك به علي نفسي ايوه انت كذبه جميله وخيال اجمل عايزه اعيشه انا هاتجنن شوقي اليك يقتلني ولا افعل شئ سوا البكاء والكتابه ياتري انت ياحبيبي سامعني يا خيالي يا وهمي يا اجمل واحلي كذبه صنعتها في خيالي وحشتني اوي اوي وحشتني وحشتني 

‏ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق